مدیریت کم خونی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مدیریت کم خونی بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی

صدمه به کلیه ها در سطوح مختلف از عوارض شایع بیماری دیابت است، در حالی که تولید سلول های قرمز خون است تا حد زیادی توسط کلیه را تحت تاثیر قرار. بنابراین، کم خونی بیشتر احتمال دارد که در نفروپاتی دیابتی رخ می دهد. امروز، ما اینجا هستیم تا به شما در مورد نحوه مدیریت کم خونی برای بیماران دیابتی مبتلا به بیماری کلیوی صحبت کنید.

چگونه نفروپاتی دیابتی باعث کم خونی؟

در درمانگاه، انجام آزمایش هموگلوبین است که اغلب به کم خونی و کم خونی را چک می تواند با نفروپاتی دیابتی رخ می دهد به دلیل هورمون، اریتروپویتین (EPO) است، که تولید سلول های قرمز خون، است که توسط کلیه تولید انجام می شود. وقتی کلیه ها جلوگیری از تولید EPO به طور معمول، بدن می تواند به اندازه کافی سلول های قرمز خون تولید کند. سپس، کم خونی به راحتی رخ می دهد.

چگونه برای درمان کم خونی در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

در اینجا، ما دعوت از کارشناسان بیمارستان کلیه بیماری از Shijiazhuang کلیه بیماران دیابتی مبتلا به کم خونی را به برخی از پیشنهادات مفید است.

1. اضافه کردن مواد غذایی غنی از آهن، اسید فولیک و ویتامین B 12 در رژیم غذایی: این سه تغذیه می تواند به بدن کمک کند تا تولید سلول های قرمز خون تر. اگر کم خونی داشته، شما می توانید سعی کنید به خوردن مواد غذایی نسبتا بیشتری زیر هستند.

غذاهای غنی از آهن: گوشت بدون چربی، ماهی، سویا، کلزا، گوجه فرنگی، عناب قرمز، قارچ سیاه و سفید، جلبک دریایی، و غیره

فولیک غذاهای غنی از اسید: هویج، لیمو، گوشت بدون چربی، غلات، حبوبات، شیر، سیب زمینی، پرتقال، گل کلم، و غیره.

غذاهایی که حاوی ویتامین B12: گوشت بدون چربی، مرغ، تخم مرغ، شیر، محصولات لبنی، ماهی، و غیره

2. نگاهی به داروهای سمت راست: اگر بیماران می توانند به اندازه کافی آهن، فولات یا ویتامین B 12 را از غذا اسید می کنید، بیماران باید برخی از مکمل های آهن به عنوان مکمل را. در موارد شدید، بیمار حتی ممکن است نیاز به درمان EPO.

3.To بهبود سطح عملکرد کلیوی: اگر کلیه ها را می توان بازیافت برای تولید به اندازه کافی EPO دوباره، می تواند بیماران کم خونی و عوارض در دسترس نباشد، خلاص شوید. درمان باید از دو جنبه عبارتند از: کاهش قند خون و بازسازی ساختار کلیه است. با توجه به این، بیماران می توانید سعی کنید با ترکیب Yikang تنگ و طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به طور موثر درمان نفروپاتی دیابتی.

اگر شما در مورد درمان غذایی و یا درمان های پزشکی برای درمان کم خونی کلیه و نفروپاتی دیابتی نگران هستند، لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم. ما خوشحال برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر با شما هستند. 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، درمان نفروپاتی دیابتی، کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: